MZK-Toruń © Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by DJ-Extensions.
Roboty brukarskie na ulicy Wały gen. Sikorskiego w ramach zadania 1 i 6 mają się ku końcowi. Tu także powstały nowe miejsca przeznaczone do parkowania, a aktualnie kontynuRoboty brukarskie na ulicy Wały gen. Sikorskiego w ramach zadania 1 i 6 mają się ku końcowi. Tu także powstały nowe miejsca przeznaczone do parkowania, a aktualnie kontynuowane są prace po północnej stronie – od ulicy Uniwersyteckiej do skrzyżowania z ulicą Szumana.
Dobiegają również końca roboty instalacyjne, które w tej chwili koncentrują się na skrzyżowaniu ulicy Warszawskiej z Wolą Zamkową, gdzie czasowo zamknięto przejazd przez tory. W ślad za nimi kontynuowana jest budowa południowego torowiska. Torowcy dotarli z robotami do ul. Poniatowskiego. Na ulicy Szumana stanęły już podwyższone oporniki przystanku wiedeńskiego, który ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z tramwajów. Wylano także konstrukcję betonową na odcinku od ulicy Jęczmiennej do ulicy Poniatowskiego.
Jednocześnie prowadzone są prace przy budowie węzła przesiadkowego przy dworcu Toruń Miasto. Ukończono już fundamenty dla czterech z pięciu podpór kładki dla pieszych nad ul. Traugutta. Równolegle trwają roboty teletechniczne i sanitarne w okolicy powstającej konstrukcji. W związku z tym pojawiły się większe utrudnienia dla pieszych korzystających z chodnika po północnej stronie jezdni. Wykonawca stworzył w okolicach mostu kolejowego dodatkowe przejście dla pieszych, umożliwiające dojście do ul. Sowińskiego.
Prace prowadzone są w ramach Projektu „Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu – BiT-City” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Infrastruktura i Środowisko.
Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000406721
kapitał zakładowy: 70.752.000,00 zł opłacony w całości
Regon: 341227892
NIP: 8790177233
© MZK w Toruniu Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zasteżone.
Designed by DJ-Extensions.
Dostępne strony internetowe WCAG