Na skróty


  • Rozkład jazdy
  • Kup bilet online
  • Wyszukaj połączenie
  • Punkty sprzedaży biletów
  • Ulgii i uprawnienia

Wyróżnienie dla MZK

Wyróżnienie dla MZK
środa, 2 października 2019 r.

Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu zdobył wyróżnienie w prestiżowym konkursie „Kryształy PR-u” ....

 

Wyróżnienie dla MZK

Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu zdobył wyróżnienie w prestiżowym konkursie„Kryształy PR-u”. Startował w kategorii „Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej’. Został doceniony za prowadzoną już od kilku latkampanię społeczną „MZK BLIŻEJ CIEBIE”, w której zwraca uwagę, jak ważnym elementem podróży jest życzliwe zachowanie względem współpasażerów i porusza kwestie bezpieczeństwa podróżowania.

Celem organizowanego przez Grupę PRC Holding Sp. z o.o. konkursu „Kryształy PR-u”jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych i organów Administracji Państwowej, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
 
Kampania „MZK bliżej Ciebie” ruszyła w listopadzie 2012 roku. Polega na ekspozycji w wiatach przystankowych i wewnątrz pojazdów kolorowych plakatów typu citylight obrazujących w sposób humorystyczny niektóre sytuacje, z jakimi możemy się spotkać podczas podróżowania komunikacją miejską.
 
- Bądźmy dla siebie przyjaźni, szanujmy cudzą własność, wzajemną prywatność i przestrzeń - to niektóre przesłania mającej edukacyjny charakter kampanii. Plakaty dotyczą wielu aspektów, z którymi często stykamy się, kiedy jedziemy do pracy bądź na uczelnię. Niejednokrotnie spotkaliśmy uciążliwego współpasażera, który słucha muzyki bez słuchawek, pije alkohol, pali e-papierosa. Często widzimy zniszczone i popisane siedzenia. Na plakatach przedstawione są takie sytuacje z komentarzem, że takie zachowanie jest nieodpowiednie – mówi prezes MZK w Toruniu Zbigniew Wyszogrodzki. - Pasażerowie, stojąc na przystanku, jadąc tramwajem czy autobusem miejskim, zwracają uwagę na efektowne prace graficzne, które przygotował znany toruński rysownik Marcin Treichel. Taka forma przekazu trafia do odbiorców, gdyż zasada „uczyć bawiąc” zawsze się sprawdza. Mam nadzieję, że każdy, kto zobaczy na przystanku taki plakat, po wejściu do autobusu bądź tramwaju będzie pamiętał, że nie podróżuje sam i musi okazać szacunek współpasażerom.